Subject: Eesti Arstide Päevad 11.-12. aprillil
From: "Eesti Arstide Liit" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Mar 2024 13:14:03 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Head kolleegid ja koostööpartnerid!

Eesti Arstide Päevad toimuvad juba kuu aja pärast – 11. ja 12. aprillil.

Registreerumiseks on parim aeg just praegu!

Sel aastal tähistame EAP 30. juubelit! 30 aastat tagasi, 1994. aastal 
korraldas Eesti Arstide Liit Tartus esimesed Eesti Arstide Päevad. Tänavu 
toimuvad need 30. korda.
Konverents ja meditsiinifirmade näitus toimuvad 11.-12. aprillil Hiltoni 
hotelli konverentsikeskuses, pidu 11. aprilli õhtul Kruiisiterminalis.

Sessioonid

*	Mitu nahka saab võtta arstilt?
*	Fookuses on sisemeditsiin
*	Miks ja kuidas jõuda personaliseeritud meditsiinini?
*	Patsiendikeskne vähiravi

Paralleelsessioonid

*	Esmaabi nii tööl kui tänaval – kordamine on tarkuse ema
Koos esmaabi sessiooniga toimuvad ka töötoad, kuhu on eraldi 
registreerimine. Osa võtta saavad ainult konverentsile registreerunud 
osalejad.
*	Uus vastutuskindlustuse seadus ja patsiendiohutuse süsteem
*	Keelebarjäär võõrkeelse patsiendiga suhtlemisel

Konverentsikava, kogu info ja registreerimine siin 
<https://arstideliit.ee/arstide_paevad/eesti-arstide-paevad-2024>

Osalejate registreerimine kuni 29. märtsini.

Osavõtutasu tuleb ära maksta kohe registreerimise käigus, soovijad saavad ka 
arve alla laadida. Võimalik on tellida ka e-arve tööandjale (sel juhul ei 
pea kohe makselingi kaudu maksma). Registreering hakkab kehtima pärast 
osavõtu eest tasumist.
Kui registreerimisel või maksmisel tekib tehniline tõrge, siis palun teatage 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]
Konverentsil esinejad ja korraldajad ning kutsutud külalised ei pea kodulehe 
kaudu registreeruma.

Kohtume arstide päevadel!

EAP korraldajate nimel lugupidamisega
Katrin Rehemaa